Verzenden en retourneren

Verzending

Als je bij mij een bestelling hebt geplaatst en dit is een niet gepersonaliseerd streef ik ernaar deze dezelfde werkdag, tot twee werk dagen later op de post te doen. Gepersonaliseerde producten krijg je van mij bericht welke levertijd je mag verwachten. Verandert er iets in de levertijd zoals vertraging dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bij het afrekenen kan je soms kiezen met of zonder track and trace indien track and trace beschikbaar is krijg je van mij een mailtje met de traceercode zodra je pakket is aangemeld.

Wil je weten hoelang de levertijd is op een specifiek gepersonaliseerd product kan je mij altijd even een berichtje sturen alvorens te bestellen.

Retourneren

Ben je niet tevreden of wil je je product om een andere reden retourneren, neem dan even contact op samen kunnen we de mogelijkheden bespreken. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening tenzij we anders overeenkomen. Nadat ik het pakket terug heb ontvangen wordt het resterende bedrag zo snel mogelijk terug gestort.

 

Voor verdere vragen kan je mailen naar kleingeluk.babyshop@gmail.com en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.